Naprawa u klienta
● osób nie mających czasu lub możliwości na dojazd do serwisu,
● tych, którzy chcą mieć kontrolę nad swoim sprzętem,
● ludzi potrzebujących nie tylko naprawy ale i konfiguracji sprzętu z pozostałymi urządzeniami …
● Nie masz czasu w tygodniu? W sobotę i niedzielę też przyjedziemy
● Naprawa na miejscu – u klienta
● Gwarancja na świadczone usługi – 6 miesięcy
Większość napraw jesteśmy w stanie dokonać u klienta. Wyjątkiem są usterki typu:
– zalanie urządzenia
– rozbita matryca w komputerze i iPadzie
– usterka płyty głównej wymagająca przelutowania i wymiany układów
W takim przypadku oferjemy sprzęt zastępczy na czas naprawy.
● osób nie mających czasu lub możliwości na dojazd do serwisu,
● tych, którzy chcą mieć kontrolę nad swoim sprzętem,
● ludzi potrzebujących nie tylko naprawy ale i konfiguracji sprzętu z pozostałymi urządzeniami …
● Nie masz czasu w tygodniu? W sobotę i niedzielę też przyjedziemy
● Naprawa na miejscu – u klienta
● Gwarancja na świadczone usługi – 3 miesiące
Większość napraw jesteśmy w stanie dokonać u klienta. Wyjątkiem są usterki typu:
– zalanie urządzenia
– rozbita matryca w komputerze i iPadzie
– usterka płyty głównej wymagająca przelutowania i wymiany układów
W takim przypadku oferjemy sprzęt zastępczy na czas naprawy.
Obsługa serwisowa firm
Naprawa u klienta
Zgłoszenie naprawy RMA
Odbiór i dowóz gratis
Czynne:
Pn-Pt: 10:00-17:30
Sob: 11-14
Kontakt:
tel: 697 150 406
e-mail: serwis@rsmac.pl
Adresy:
ul. Marcelińska 98/306
60-324 Poznań
ul. Chmielna 9
62-070 Dopiewiec